Regulamentul campaniei "Hai în Turneu cu 7DAYS" ("Campania")

1. Organizatorul Campaniei:

1.1. Organizatorul Campaniei ”Hai în Turneu cu 7DAYS” („Campania”) este Mondelez Romania S.A. („Organizatorul”), societate comerciala înregistrată în conformitate cu legea română, cu sediul în România, București, Sector 2, B-dul Dimitrie Pompeiu, nr. 5-7, Hermes Business Campus, clădirea C, etaj 6, înregistrată la Registrul Comerțului sub nr. J40/6905/2010, cod unic de înmatriculare 1097530.

1.2. Administratorii Campaniei sunt:

  • • DENTSU ROMANIA S.R.L., cu sediul social în str. George Enescu nr. 11-11A, etaj 5, camera 3, sector 1, București, România, înregistrată la Registrul Comerțului București sub nr. J40/20774/2008, având CUI 2486616 (în continuarea ”Agenția 1”).
  • • Mediaposte Hit Mail S.A., cu sediul în Str. Siriului, nr. 42-46, etaj 3, sector 1, București, România, înregistrată la Registrul Comerțului sub nr. J40/8295/2000, CUI 13351917 (în continuare ”Agenția 2”).

Agențiile vor fi denumite în mod colectiv ”Agențiile”.

2. Aria de desfășurare și durata Campaniei:

2.1. Campania se desfășoară pe întreg teritoriul României.

2.2. Campania se desfășoară în perioada 19 august 2024, ora 10:00, ora României – 29 septembrie 2024, ora 23:59, ora României („Perioada Campaniei”), pe parcursul a 6 săptămâni. Săptămânile de Campanie reprezintă perioadele următoare:

  • - Săptămâna 1: include înscrierile efectuate între 19 August 2024 – 25 August 2024;
  • - Săptămâna 2: include înscrierile efectuate între 26 August 2024 – 01 Septembrie 2024;
  • - Săptămâna 3: include înscrierile efectuate între 02 Septembrie 2024 – 08 Septembrie 2024;
  • - Săptămâna 4: include înscrierile efectuate între 09 Septembrie 2024 – 15 Septembrie 2024;
  • - Săptămâna 5: include înscrierile efectuate între 16 Septembrie 2024 – 22 Septembrie 2024;
  • - Săptămâna 6: include înscrierile efectuate între 23 Septembrie 2024 – 29 Septembrie 2024.

3. Regulamentul Campaniei

3.1. Campania se va desfășura conform prevederilor prezentului regulament („Regulamentul”) care este obligatoriu pentru toți Participanții și pentru toate entitățile implicate în derularea Campaniei

3.2. Regulamentul este întocmit și făcut public conform legislației aplicabile din România, fiind disponibil, în mod gratuit, oricărui consumator:

  • (i) prin publicarea pe site-ul web www.7days-music.ro (în continuare ”Site-ul Campaniei”),
  • (ii) prin transmiterea unei solicitări la sediul Organizatorului indicat la punctul 1.1.,
  • (iii) prin transmiterea unei solicitări la adresa de e-mail consumator@mdlz.com.

3.3. Organizatorul își rezervă dreptul de a modifica și/sau completa Regulamentul, precum și de a suspenda și/sau înceta/întrerupe/prelungi Campania, oricând pe durata desfășurării acesteia, cu condiția înștiințării publicului. Orice modificare adusă Regulamentui va fi cuprinsă în act adițional ce va fi comunicat către public, prin publicarea Regulamentului în forma actualizată, cu cel puțin 24 (douăzeci și patru) de ore înainte de intrarea în vigoare, prin publicare pe Site-ul Campaniei.

3.4. Campania este organizată în conformitate cu următoarele prevederi:

  • • Ordonanța Guvernului nr. 99/2000 privind comercializarea produselor și serviciilor de piață, cu modificările și completările ulterioare,
  • • Legea nr. 506/2004 privind prelucrarea datelor cu caracter personal și protecția vieții private în sectorul comunicațiilor electronice,
  • • Regulamentul european 2016/679 al Parlamentului European și al Consiliului din 27 aprilie 2016 privind protecția persoanelor fizice în ceea ce privește prelucrarea datelor cu caracter personal și privind libera circulație a acestor date și de abrogare a Directivei 95/46/CE.

3.5. Potrivit liberei decizii a Organizatorului, Campania poate fi mediatizată în scopul informării publicului, inclusiv prin intermediul unor materiale publicitare și/sau materiale cu rol informativ. Informațiile pe care astfel de materiale le pot conține vor fi interpretate în conformitate cu prevederile prezentului Regulament. Premiile prezentate în imaginile folosite pe materialele de promovare sunt cu titlu de prezentare.

4. Produsele participante:

4.1. La Campanie participă produsele 7DAYS menționate în Anexa nr. 2, comercializate de către Organizator, pe piața din România, denumite în continuare ”Produse Participante”.

4.2. Produsele Participante sunt disponibile în limita stocului existent în fiecare magazin în parte și nu sunt marcate cu ambalaje/etichete promoționale care să semnalizeze prezenta Campanie.

4.3. În cazul în care pe bonul fiscal nu apare denumirea exactă a Produselor Participante, Participantul va trebui să facă dovada și cu ambalajele Produselor Participante achiziționate pe bonul respectiv.

4.4. După data încheierii Campaniei, Produsele Participante descrise mai sus își pierd această calitate, Organizatorul nemaiavând nicio responsabilitate și nemaiasumându-și nicio obligație în legătură cu nicio circumstanță care ar putea eventual conduce publicul la concluzia actualității ori continuării Campaniei.

5. Reguli de participare:

5.1. La Campanie pot participa persoanele fizice, cetățeni români sau străini, cu domiciliul sau reședința, chiar și temporară, în România, care au împlinit vârsta de 18 ani la data înscrierii în Campanie (denumit în continuare individual “Participant” și colectiv “Participanți”).

5.2. Înscrierea în Campanie presupune acceptarea implicită, integrală și neechivocă a prevederilor prezentului Regulament.

5.3. Nu au dreptul de a participa la această Campanie următoarele categorii de persoane:

  • (i) Angajați ai Organizatorului, precum și ai societăților afiliate Organizatorului;
  • (ii) Angajați ai Agențiilor sau angajați ai oricăror alte societăți/entități implicate în activități legate de organizarea și desfășurarea Campaniei;
  • (iii) Rudele de gradul I și II (respectiv copii, părinți, frați/surori) și/sau soțul/soția angajaților menționați la punctele (i) și (ii) de mai sus.

5.4. Organizatorul își rezervă dreptul de a lua toate măsurile pentru a preveni înscrierea în Campanie, precum și dreptul de a elimina din Campanie orice persoană din categoriile menționate la art. 5.3.

5.5. Pentru a participa la Campanie, un participant trebuie să achiziționeze, în Perioada Campaniei, minimum 2 produse participante 7DAYS din orice magazin de pe teritoriul României pe același bon fiscal și să păstreze bonul fiscal, în original, întreg și nedeteriorat.

5.6. După efectuarea achiziției, participanții trebuie să acceseze website-ul www.7days-music.ro și să se înregistreze în Perioada Campaniei pentru a participa la extragerile de premii, introducând următoarele informații:

  • • Număr de telefon;
  • • Adresa de e-mail;
  • • Nume și Prenume;
  • • Număr bon fiscal;
  • • Magazinul de unde a facut achiziția;
  • • Încarcă fotografia bonului fiscal;
  • • Bifa “Declar că am peste 18 ani”;
  • • Bifa “Am citit și sunt de acord cu TERMENII ȘI CONDIȚIILE”;
  • • Bifa “Am citit și sunt de acord cu REGULAMENTUL campaniei”.

5.7. Un participant unic este identificat în baza numărului de telefon, iar 1 (un) bon fiscal poate fi înregistrat doar 1 (o) singură dată de către un participant unic. În cadrul prezentei Campanii, un Participant poate câștiga maxim un premiu din fondul de premii disponibile pe tot parcursul Campaniei.

5.8. Achiziția trebuie să fie efectuată până în momentul înregistrării.

5.9. Bonul ce atestă achiziția de Produse participante în Perioada Campaniei, precum și ambalajele Produselor participante trebuie păstrate, în original și nedeteriorate, până la data de 27.01.2025, pentru a servi drept dovadă a participării la Campanie. Organizatorul poate solicita dovada achiziției (bonul și ambalajul Produselor participante), la discreția sa.

5.10. Mesajele Campaniei

Pentru fiecare înscriere efectuată, Participantului i se va afișa unul dintre mesajele de răspuns:

a) Dacă un Participant a efectuat o înscriere validă în Campanie, va primi următorul mesaj:

Felicitări! Te-ai înscris cu succes în campania "Hai în Turneu!". Pentru a-ți maximiza șansele de câștig, poți înregistra până la 10 bonuri fiscale pe săptămână de campanie. Și nu uita să păstrezi pentru validare bonul fiscal! Succes!

b) Dacă un Participant încearcă să introducă cel de-al 11-lea număr de bon fiscal într-o săptămână de Campanie, acesta va primi următorul mesaj:

Ai atins limita de înscrieri. Campania „Hai în turneu!” continuă și săptămâna viitoare. Se pare că ai atins limita de zece înscrieri săptămânale de campanie. Mulțumim pentru participare și te așteptăm săptămâna viitoare pentru noi înscrieri.

c) Dacă un Participant încearcă să introducă cel de-al 11-lea număr de bon fiscal în ultima săptămână de Campanie, acesta va primi următorul mesaj:

Ai atins limita de înscrieri. Se pare că ai atins limita maximă de înscrieri săptămânale în campanie. Aceasta este și ultima săptămână în care te mai poți înscrie în campania "Hai în Turneu!”. Mulțumim pentru participare. Verifică rezultatul tragerii la sorți și vezi daca ai câștigat.

d) Dacă același număr de bon fiscal este trimis de mai multe ori:

Bonul a fost folosit. Acest număr de bon fiscal a mai fost înscris în campanie. Pentru a putea participa, te rugăm să introduci alt bon fiscal.

e) Dacă un Participant se înscrie după terminarea Campaniei, acesta va primi următorul mesaj:

Uf, ai întârziat puțin. Campania "Hai în Turneu cu 7DAYS" s-a încheiat pe data de 29.09.2024. 7Days îți mulțumește pentru participare și te așteaptă la următoarele campanii promoționale.

5.11. Participanții se pot înregistra cu maximum 10 numere de bon fiscal, diferite, pe parcusul unei săptămâni de Campanie astfel cum sunt menționate la 2.2., cumpărând din nou minimum două produse participante 7DAYS și înregistrând un nou număr de bon fiscal care conține o achiziție eligibilă.

5.12. Înscrierile incomplete, precum și înregistrările suplimentare ale aceluiași număr de bon nu vor fi luate în considerare.

6. Fondul de premii:

6.1. În cadrul Campaniei vor fi acordate 101 (o sută unu) premii, atribuite prin extragere conform prevederilor de la art. 8, extrageri ce se vor efectua pentru înscrierile din perioadele menționate în continuare:

Nr. Crt. Premiu Cantitate Valoare unitară estimată (LEI), TVA inclus Valoare totală estimată (LEI), TVA inclus Perioada de înscrieri
1. Bilet MASSIF pentru 2 persoane 40 800,4 32.016 19 August – 01 Septembrie 2024
2. Bilet NEVERSEA pentru 2 persoane 30 1.264,4 37.932 02 Septembrie – 15 Septembrie 2024
3. Bilet UNTOLD pentru 2 persoane 30 1.380,4 41.412 16 Septembrie – 29 Septembrie 2024
4. Bilet UNTOLD DUBAI pentru 2 persoane 1 29.500 29.500 19 August – 29 Septembrie 2024
Nr. de premii 101 140.860

6.2. Valoarea totală a fondului de premii este de 140.860 Lei (TVA inclus).

7. Descriere Premii:

Reguli generale cu privire la premii:

7.1. Câștigătorii care au intrat în posesia premiilor și însoțitorii acestora au obligația de a se informa, de a agrea și de a se supune termenilor și condițiilor festivalului pentru care au câștigat premiul. Organizatorul nu poate fi tras la răspundere pentru costurile ce pot apărea ca urmare a nerespectării de către câștigători și a însoțitorilor acestora a termenilor și condițiilor festivalului, acestea fiind exclusiv în sarcina câștigătorilor și a însoțitorilor.

7.2. Câștigătorii premiilor oferite în cadrul Campaniei nu au posibilitatea de a primi contravaloarea premiilor în bani sau înlocuirea acestora cu alte bunuri și nici nu pot solicită schimbarea caracteristicilor/ parametrilor premiilor câștigate. Biletele nu pot fi preschimbate în alte tipuri de bilet de festival (de exemplu: bilet VIP, bilet pentru 1 zi etc.).

7.3. Cu excepția cazului în care este menționat în mod expres în descrierea premiului, premiul nu include cazare, transport, diurnă, asigurare de călătorie sau orice alte taxe și/sau costuri impuse de autoritățile locale și/sau de organizatorii festivalului.

7.4. Organizatorul nu își asumă consecințele de ordin material sau de orice altă natură ce decurg din faptul că un câștigător dorește/solicită să beneficieze de premiu pentru un grup mai numeros de 2 (două) persoane.

7.5. Premiul (biletul) nu este transmisibil.

7.6. În cadrul prezentei Campanii, un Participant poate câștiga maximum 1 (unu) premiu pe toată durata Campaniei. Cu un bon fiscal un Participant nu poate câștiga mai mult de 1 (unu) premiu acordat în cadrul Campaniei.

7.7. În cazul în care vor interveni situații ce sunt în afara controlului Organizatorului, ca de exemplu modificări ale festivalurile, indiferent de motiv (ca de exemplu, dar fără ca lista să fie una exhaustivă: modificarea zilelor de festivalul, amânarea sau anularea festivalului, condiții suplimentare ce trebuie respectate de participanții la festival etc.), câștigătorii și însoțitorii acestora înțeleg și acceptă în mod expres faptul că Organizatorul nu are nicio răspundere sau obligație suplimentară.

Descriere premii:

7.8. Bilete Massif: pentru festivalul Massif ce va avea loc în Martie 2025

  • a. Fiecare premiu este format din câte două Abonamente categoria General Access - 4 Day Pass la Festivalul Massif ediția 2025 în valoare totală estimativă de 800,4 lei cu TVA (valoarea unitară estimativă a unui abonament este de 400,2 lei);
  • b. Tip abonament: General Access Basic;
  • c. Abonament valabil pentru 4 zile – pe întreaga durată a Festivalului Massif 2025.

7.9. Bilete Neversea: pentru festivalul Neversea ce va avea loc în Iulie 2025

  • a. Fiecare premiu este format din câte două Abonamente categoria General Access - 4 Day Pass la Festivalul Neversea ediția 2025 în valoare totală estimativă de 1.264,4 lei cu TVA (valoarea unitară estimativă a unui abonament este de 632,2 lei)
  • b. Tip abonament: General Access Basic;
  • c. Abonament valabil pentru 4 zile – pe întreaga durată a Festivalului Neversea 2025.

Câștigătorii care au intrat în posesia premiilor au obligația de a se informa cu privire la termenii și condițiile Festivalului Neversea 2025.

7.10. Bilete Untold: pentru festivalul Untold România ce va avea loc în August 2025

  • a. Fiecare premiu este format din câte două Abonamente categoria General Access - 4 Day Pass la Festivalul Untold România ediția 2025 în valoare totală estimativă de 1.380,4 lei cu TVA (valoarea unitară estimativă a unui abonament este de 690,2 lei)
  • b. Tip abonament: General Access Basic;
  • c. Abonament valabil pentru 4 zile – pe întreaga durată a Festivalului Untold România 2025.

Câștigătorii care au intrat în posesia premiilor au obligația de a se informa cu privire la termenii și condițiile Festivalului Untold România 2025.

7.11. Bilet Untold Dubai: premiul constă în bilet VIP la festivalul Untold Dubai ce va avea loc în Februarie 2025, pentru 2 persoane (câștigător și însoțitor). Premiul va include și:

  • - bilete de avion party din Bucuresti în Dubai și retur,
  • - 5 nopti cazare în camera twin/dublă la Hotel Roxe Expo City 3*, cu mic dejun inclus,
  • - Tur în culise + Front of House + Meet & Greet
  • - Transfer dus-întors de la aeroportul din Dubai la hotel,
  • - Asigurare de călătorie pentru 5 zile.

Alte specificații ale premiului:

  • a) Premiul trebuie luat în conformitate cu liniile directoare guvernamentale și reglementările sanitare și restricțiile în vigoare la momentul călătoriei. Câștigătorul și însoțitorul trebuie să respecte toate reglementările și restricțiile de sănătate în vigoare în momentul experienței. Toate aranjamentele și costurile suplimentare pentru orice măsuri suplimentare, cum ar fi, dar fără a se limita la, testarea, cazarea în carantină sau alte cheltuieli care pot fi suportate sunt responsabilitatea exclusivă a câștigătorului și a însoțitorului.
  • b) Câștigătorul și însoțitorul trebuie să aibă peste 18 ani și trebuie să prezinte un act de identitate valabil înainte de a primi orice bilet sau de a se face o rezervare (avion, hotel etc.). Pașapoartele simple (nu pașaport temporar) sunt singura dovadă acceptată pentru a putea călători, cu o valabilitate de minim 6 luni de la data intrării pe teritoriul Emiratelor Arabe Unite.
  • c) Câștigătorul și însoțitorul trebuie să călătorească împreună, prin urmare zborul și cazarea, precum și alte elemente ale premiului trebuie luate în același timp.
  • d) Biletele de avion/cazare/alte confirmări nu vor fi transmise câștigătorului decât cu 10 zile înainte de data plecării.
  • e) Zborurile nu includ bagajele, locurile rezervate sau mesele, cu excepția cazului în care se specifică altfel. Orice alte cheltuieli suplimentare suportate în timpul călătoriei nu sunt acoperite în mod expres de către Organizator și trebuie plătite de câștigător sau de însoțitorul acestuia.
  • f) Facilitățile de tip lounge pass și upgrade-urile nu sunt permise. Zborurile nu pot fi utilizate împreună cu niciun program de loialitate, nicio altă reducere, cupon de reducere sau voucher(e), joc (jocuri) câștigător(e) sau oferte speciale.
  • g) Suplimentele de zbor nu sunt incluse în premiu (suplimentele de zbor includ, dar nu se limitează la, mese și băuturi la bord).
  • h) Premiul exclude călătoria/transportul de la domiciliul câștigătorului/însoțitorului la aeroportul de plecare sau invers.
  • i) Cazarea, restaurantele și tururile specificate sunt oferite în funcție de disponibilitatea la momentul rezervării. Pot fi oferite alternative, în funcție de disponibilitate.
  • j) Toate tururile și experiențele se vor desfășura în limba engleză.
  • k) Câștigătorul acceptă să respecte și să se supună condițiilor de transport publicate de compania aeriană.
  • l) Premiul, inclusiv zborurile, sunt neschimbabile, nerambursabile și netransferabile.
  • m) Odată rezervat, premiul sau parte din premiu nu poate fi modificat.
  • n) Câștigătorul va completa și va semna un formular de informare privind acceptarea premiului și va prezenta date valide ale pașapoartelor, pentru a permite Agenției să procedeze la rezervarea călătoriei.
  • o) Orice vize necesare, vaccinări, pașapoarte și orice costuri asociate și care nu sunt menționate în mod expres în Regulament, sunt responsabilitatea câștigătorului și a însoțitorului acestuia.
  • p) Taxele hoteliere și de cameră sunt incluse. Orice alte (precum taxele de oraș, dar fără a se limita la acestea) vor fi plătite de către câștigător. Acestea nu pot fi plătite în avans.
  • q) Câștigătorul trebuie să aibă acces la un cont personal de e-mail.
  • r) Câștigătorul va avea nevoie de un card de credit/debit pentru a face check-in la hotel.
  • s) Va fi responsabilitatea câștigătorului și (dacă este cazul) a însoțitorului său să încheie – pe cheltuiala proprie – toate asigurările relevante (inclusiv, dar fără a se limita la asigurări de sănătate, asigurări pentru furt, pierderi și daune materiale) care pot fi solicitate sau prudente să fie luate.
  • t) Toate elementele și aspectele legate de modul în care este organizat premiul sunt la discreția exclusivă a Organizatorului.
  • u) Premiul va fi pierdut dacă:
    • • Câștigătorul sau însoțitorul nu au obținut toate documentele de călătorie corespunzătoare până la data specificată de Organizator;
    • • Câștigătorul sau însoțitorul are anumite probleme cu autoritățile care împiedică intrarea în Emiratele Arabe Unite.
    • • Câștigătorul sau însoțitorul are orice motiv medical, legal sau orice alt motiv care i-ar împiedica să accepte și/sau să participe la Premiu.
  • v) Câștigătorul nu va avea dreptul la nicio compensație și nu va avea nicio pretenție împotriva Organizatorului dacă excursia VIP la Untold Dubai sau orice alt eveniment care face parte din premiu este întârziată, amânată, reprogramată sau anulată din motive ce nu țin de Organizator.
  • w) Este responsabilitatea câștigătorului și a însoțitorului să verifice orice recomandări de călătorie emise de țara gazdă a călătoriei VIP Untold Dubai pentru a determina dacă doresc să accepte riscul călătoriei către o astfel de destinație. Organizatorul nu va fi responsabil pentru nicio pierdere sau daună suferită de câștigător sau de însoțitorul acestuia care rezultă din nerespectarea oricăror recomandări de călătorie emise de Guvernul țărilor implicate.
  • y) Câștigătorul și însoțitorul acestuia trebuie să respecte și sunt responsabili pentru obținerea tuturor informațiilor cu privire la orice inoculare recomandată și obținerea vaccinării (inoculărilor) și a reglementărilor sanitare impuse de țara gazdă a călătoriei VIP Untold Dubai. z) Câștigătorul trebuie să informeze Organizatorul cu privire la orice specificații (scaun cu rotile etc.) sau orice nevoi similare de acces.

Servicii realizate/acordate de către organizatorul* festivalului Untold Dubai:

  • a) va transmite electronic, via email, documentele finale, confirmările și orice alte informații către câștigător, înainte de plecare.
  • b) va pune la dispoziție un coordonator intern, vorbitor de limba engleză, care să servească drept punct principal de contact în timpul călătoriei.
  • c) va pune la dispoziție un număr de telefon de contact de urgență, disponibil 24 de ore pe zi.

*Organizatorul festivalului Untold Dubai va contacta câștigătorul în vederea solicitării informațiilor și documentelor necesare pentru plecarea cu avionul, rezervarea la hotel și activitățile desfășurate pe perioada festivalului.

În cazul în care măsurile necesare în prezent pentru combaterea bolilor sau pentru reducerea riscurilor pentru sănătate se vor modifica, câștigătorul trebuie să fie flexibil, deoarece data premiului constând în premiu bilet VIP Untold Dubai se poate schimba. Câștigătorul va fi informat cu privire la detaliile itinerariului de către agenția care stabilește aranjamentele de călătorie. La momentul publicării prezentului Regulament, data premiului bilet VIP Untold Dubai este planificată pentru Februarie 2025.
Câștigătorul nu va avea dreptul la nicio compensație și nu va avea nicio pretenție împotriva Organizatorului în cazul în care premiul constând în bilet VIP Untold Dubai sau orice alt eveniment care face parte din premiu este întârziată, amânată, reprogramată sau anulată din cauza forței majore.

În cazul în care este necesară o viză pentru călătorie, Organizatorul nu o va furniza, iar câștigătorul trebuie să inițieze și să participe la procedura de eliberare a vizei necesare în fața autorității competente a țării respective. Organizatorul nu va participa în nici un fel la această procedură și nu va suporta niciun cost legat de eliberarea vizei, acestea fiind în sarcina exclusivă a câștigătorului. Organizatorul nu va fi tras la răspundere în cazul în care câștigătorului nu i se eliberează/acordă viză, indiferent de motiv.
Organizatorul nu participă la completarea formularelor sau a altor documente necesare depunerii unei cereri de eliberare a vizei.
Organizatorul nu va fi tras la răspundere în cazul întârzierii zborurilor aeriene sau a călătoriei în sine din orice motiv, precum și în cazul restricțiilor de călătorie și circulație a populației, indiferent de cauză sau motiv.

8. Perioadele de extragere și desemnarea câștigătorilor

8.1. Câștigătorii celor 101 premii vor fi determinați prin trageri la sorți periodice, după cum urmează:

8.1.1. În perioada 02 Septembrie 2024 – 06 Septembrie 2024 se va efectua extragerea pentru premiile constând în „Bilet MASSIF pentru 2 persoane”. La tragerea la sorți vor participa toate înscrierile valide din perioada 19 august 2024 – 01 septembrie 2024. În cadrul tragerii la sorți se vor desemna 40 de câștigători și câte 5 rezerve pentru fiecare câștigător în parte;

8.1.2. În perioada 16 Septembrie 2024 – 20 Septembrie 2024 se va efectua extragerea pentru premiile constând în „Bilet NEVERSEA pentru 2 persoane”. La tragerea la sorți vor participa toate înscrierile valide din perioada 02 septembrie 2024 – 15 septembrie 2024. În cadrul tragerii la sorți se vor desemna 30 de câștigători și câte 5 rezerve pentru fiecare câștigător în parte;

8.1.3. În perioada 30 Septembrie 2024 – 04 Octombrie 2024 se va efectua extragerea pentru premiile constând în „Bilet UNTOLD pentru 2 persoane”. La tragerea la sorți vor participa toate înscrierile valide din perioada 16 septembrie 2024 – 29 septembrie 2024. În cadrul tragerii la sorți se vor desemna 30 de câștigători și câte 5 rezerve pentru fiecare câștigător în parte;

8.1.4. În perioada 30 Septembrie 2024 – 04 Octombrie 2024 se va efectua extragerea pentru premiul mare constând în „Bilet UNTOLD DUBAI pentru 2 persoane”. La tragerea la sorți vor participa toate înscrierile valide necâștigătoare din perioada 19 August 2024 – 29 septembrie 2024. Prin înscrieri valide necâștigătoare se înțeleg acele înscrieri valide care nu au câștigat unul din premiile menționate mai sus. În cadrul tragerii la sorți se va desemna 1 câștigător și 10 rezerve aferente.

8.2. Tragerile la sorți pentru premiile din cadrul Campaniei presupun folosirea unui program de calculator cu distribuire și extragere aleatorie, care va selecta câștigătorii și rezervele dintr-o bază de date ce conține toate înscrierile valide în Campanie conform celor descrise mai sus. Extragerea se va efectua în prezența unei comisii, denumită în continuare "Comisia", din care va face parte și un notar public, fie la sediul Agenției 2 din Str. Siriului, nr. 42-46, etaj 3, Sector 1, București, fie la Biroul Individual Notarial “Nica Oana-Raluca” din Municipiul București, strada Jean Louis Calderon nr. 52, sector 2.

9. Restricții și participare frauduloasă

9.1. Participarea este personală și nu vor fi acceptate participări/înscrieri de la terți și/sau automatizate. Identitățile create exclusiv cu scopul de a modifica, falsifica sau manipula orice parametru relevant pentru Campanie, precum și participarea frauduloasă sub orice altă formă, sunt interzise și nu vor fi acceptate.

10. Validarea și publicarea câștigătorilor. Intrarea în posesie a premiilor

10.1. Ulterior desemnarii castigatorilor, Agentia 2 va incepe procesul de validare a acestora, ocazie cu care se va verifica indeplinirea conditiilor privind inscrierea Participantilor, precum si respectarea tuturor dispozitiilor prezentului Regulament.

10.2. Participantii care au fost desemnati castigatori vor fi contactati prin apel telefonic la numarul de telefon mobil utilizat pentru inscrierea in Campanie, in intervalul orar 09:00 – 17:00, de 3 ori in maximum 5 zile lucratoare de la data desemnarii castigatorilor; numarul de telefon utilizat serveste pentru identificarea Participantilor si contactarea acestora. In cazul in care Participantul nu poate fi contactat, dupa cele 5 zile lucratoare se va trece la contactarea rezervelor.

10.3. Pentru a parcurge procesul de validare, Participantul va furniza Organizatorului in momentul contactarii telefonice, informatiile necesare identificarii si validarii lui.
Convorbirile telefonice vor fi inregistrate pentru a putea fi utilizate ca mijloace de proba in eventualele contestatii in legatura cu procesul de validare a castigatorilor si de inmanare a premiilor oferite in Campanie, precum si pentru scopul verificarii modului in care este gestionata relatia cu participantii la Campanie.

10.4. In cadrul apelului, Participantului i se va solicita sa declare/confirme urmatoarele informatii: nume, prenume, data nasterii, adresa de email pentru livrarea premiilor.

10.5. Castigatorii trebuie sa trimita urmatoarele documente: copie/poza bon fiscal in termen de 3 zile de la data la care a avut loc convorbirea telefonică. Castigatorii vor trimite si o copie/poza, blurata (sa se vada numele complet si codul numeric personal), a actului de identitate. In poza bonului fiscal trebuie sa fie vizibile urmatoarele informatii de pe bonul fiscal:

  • • Numarul bonului fiscal, exact asa cum a fost inscris in Campanie;
  • • Data bonului fiscal;
  • • Produsele participante - dacă bonul nu cuprinde denumirea Produselor Participante,

Câștigătorii vor trimite, în plus, o poză cu ambalajele Produselor Participante achiziționate;

  • • Magazinul de unde au fost achiziționate produsele.

10.6. Trimiterea documentelor necesare validarii se realizeaza prin incarcarea acestora intr-o pagina web, accesand link-ul securizat comunicat de Administratori. Participantul are la dispozitie urmatoarele doua modalitati de receptionare a link-ului securizat SMS sau e-mail. Link-ul se va genera dupa finalizarea apelului, iar Participantul il va receptiona prin modalitatea aleasa in cadrul convorbirii. Accesand acel link, Participantul va trebui sa incarce documentele solicitate in cadrul apelului telefonic, in termenul specificat. Daca Participantul nu incarca documentele solicitate in termen de 3 zile de primirea link-ului, acesta va fi invalidat si se vor contacta rezervele, in ordinea desemnarii acestora. In urma verificarilor si a parcurgerii procesului de validare, Participantul va primi o confirmare a primirii documentelor si, in cazul in care documentul/ele primit/e prezinta neregularitati, Participantul va fi anuntat si rugat sa reincarce documentul/ele folosind link-ul retrimis. Daca Participantul nu reincarca documentele solicitate, din care sa reiasa informatiile inscrise de catre acesta, in termen de 3 zile de la comunicare, acesta va fi invalidat si se vor contacta rezervele, in ordinea desemnarii acestora. Un Participant va avea sansa de a face dovada cu documentele solitate de maxim 2 ori. Daca nici dupa a doua incercare, acesta nu incarca dovada clara si lizibila din care sa reiasa informatiile inscrise, acesta va fi invalidat si se vor contacta rezervele, in ordinea desemnarii acestora.

10.7. In cazul in care un Participant nu doreste inregistrarea convorbirii sau nu furnizeaza toate informatiile necesare procesului de validare, dupa incheierea apelului acesta va primi un sms cu un link catre o pagina web unde poate completa datele sale de contact necesare pentru procesul de validare si inmanare a premiilor, in termen de 3 zile. Daca datele incarcate de Participant in pagina web sunt corecte conform Regulamentului, acesta va primi un link securizat pentru incarcarea documentelor necesare validarii. Accesand acel link, Participantul va trebui sa incarce documentele de la pct. 10.5. in maximum 3 zile de la transmiterea link-ului. Daca datele incarcate de Participant in pagina web nu sunt corecte sau daca Participantul nu completeaza formularul cu datele sale de contact in termen de 3 zile de la primirea linkului, Participantul va fi invalidat si se vor contacta rezervele, in ordinea desemnarii acestora.

10.8. Participantul va primi un sms de confirmare a primirii documentelor si, in cazul in care acestea nu sunt corecte, Participantul va fi anuntat sa reincarce documentele folosind link-ul retrimis. Daca Participantul nu reincarca documentele solicitate, din care sa reiasa informatiile inscrise de catre acesta, in termen de 3 zile de la comunicare, acesta va fi invalidat si se vor contacta rezervele, in ordinea desemnarii acestora. Un Participant va avea sansa de a face dovada cu documentele solitate de maxim 2 ori. Daca nici dupa a doua incercare, acesta nu incarca dovada clara si lizibila din care sa reiasa informatiile inscrise, acesta va fi invalidat si se vor contacta rezervele, in ordinea desemnarii acestora.

10.9. Dupa finalizarea procesului de validare, Participantul va fi informat de statusul validarii (valid/ invalid) in termen de 30 zile. Castigatorii vor fi validati doar daca respecta toate prevederile prezentului Regulament.

10.10. În cazul în care Câștigătorii:

  • • nu reușesc să îndeplinească termenele și condițiile stabilite în prezentul Regulament,
  • • au furnizat o adresă de e-mail sau un număr de telefon invalid,
  • • nu reușesc să furnizeze o copie a actului de identitate în cazul în care aceasta este solicitată și nu semnează/furnizează orice alte documente necesare,
  • • nu au furnizat copia/fotografia bonului fiscal aferent numărului de bon utilizat la înregistrare,
  • • nu pot face dovada achiziționării Produselor Participante prin ambalajele produselor achiziționate (acolo unde denumirea de pe bonul fiscal nu include marca 7DAYS), în cazul în care este necesar,
  • • au înregistrat același număr de bon de mai multe ori,
  • • nu au reușit să încarce fotografia bonului aferent numărului de bon introdus,
  • • nu au reușit să răspundă la nicio notificare prin e-mail sau telefonic în termen de maxim de 5 zile de la primul contact cu Agentia,
  • • au întreprins acțiuni care ridică suspiciuni rezonabile privind eligibilitatea,
  • • sunt în imposibilitatea de a accepta premiul așa cum este stipulat în prezentul Regulament, indiferent de motiv,

Organizatorul își rezervă dreptul de a invalida Câștigătorul aflat în una dintre situațiile de mai sus și de a contacta rezervele.

10.11. Premiile vor fi expediate Castigatorilor în format electronic, la adresele de email indicate de catre acestia in procesul de validare, o singura data, ulterior incheierii procesului de validare a Castigatorilor, în 60 de zile lucrătoare de la data publicarii Castigatorilor pe www.7days-music.ro, dar nu mai tarziu de 31.12.2024. Castigatorul va confirma primirea premiului printr-un raspuns de tip reply la emailul care contine premiul. Organizatorul nu răspunde pentru situațiile în care câștigătorul nu primește premiul din cauza comunicării unei adrese de e-mail incorecte, incomplete, nevalabile, nesecurizate, colective, aparținând unei terțe persoane sau accesibile de către alte persoane (fără ca enumerarea să fie limitată la situațiile menționate).

10.12 Având în vedere că festivalurile pentru care se acordă premiile vor avea loc în cursul anului 2025, câștigătorii acceptă în mod expres faptul că pot exista situații în afara controlului Organizatorului care pot conduce la transmiterea premiilor cu depășirea termenului menționat la art. 10.11.

10.13. Premiile nu sunt transferabile sau interschimbabile și nu pot fi răscumpărate în numerar sau în orice altă formă de compensație, în totalitate sau parțial. Dacă, din orice motiv care nu intra in controlul Organizatorului, premiul nu mai este disponibil, ca de exemplu, dar fara a se limita la cele enumerate: limitari de ordin legal sau comercial, forta majora etc., Organizatorul isi rezerva dreptul de a aduce modificari premiilor, pastrand pe cat posibil valoarea acestora, la nivelul estimat in prezentul Regulament.

10.14. Dacă un premiu nu se acordă ca urmare a neîndeplinirii de către Participant a uneia sau a mai multor condiții de validare, Organizatorul va desemna drept Câștigător, sub rezerva îndeplinirii tuturor condițiilor prevăzute de prezentul Regulament, prima rezervă în ordinea desemnării acestora. Dacă nici aceasta nu îndeplinește condițiile necesare, se vor avea în vedere, celelalte rezerve, în ordinea desemnării acestora și se va relua procesul de notificare și validare descris anterior. Dacă nici rezervele nu sunt validate, premiul nu se acordă și va rămâne în proprietatea Organizatorului. Condițiile de validare a rezervelor sunt aceleași ca și în cazul Participanților desemnați inițial Castigatori.

10.15. Organizatorul își rezervă dreptul de a nu acorda premiile dacă Participanții desemnați Câștigători nu îndeplinesc condițiile de validare sau în cazul în care nu sunt suficiente înscrieri în Campanie.

10.16. Lista câștigătorilor validați (nume, prenume) va fi publicată pe site-ul www.7days-music.ro în termen de 30 de zile de la data validarii tuturor câștigătorilor. Prin participarea la această Campanie, Participanții sunt de acord în mod expres cu prevederile Regulamentului și sunt de acord ca, în cazul în care vor fi desemnați câștigători, numele și prenumele lor să fie făcute publice conform Regulamentului. Având în vedere obligația Organizatorului, conform legii aplicabile în România, de a face publice numele câștigătorilor și premiile câștigate de aceștia, comunicarea acestor date și acordul în vederea prelucrării lor sunt condiții obligatorii de validare.

11. Limitarea răspunderii

11.1. Organizatorul nu își asumă nicio responsabilitate pentru înscrierile, cererile sau corespondența întârziate, incomplete, trimise incorect, deteriorate sau direcționate în mod greșit, fie din cauza unei erori, omisiuni, modificări, manipulări, ștergeri, furturi, distrugeri, întreruperi de transmisie, defecțiuni ale comunicațiilor sau în alt mod. Același lucru este valabil și pentru datele referitoare la adresă, furnizate de Participant, care sunt incorecte, deteriorate sau eronate în alt mod. Pentru evitarea oricărui dubiu, este responsabilitatea participantului să verifice folderele „junk” și „spam” pentru a se asigura că primește orice comunicare legată de prezenta Campanie. Organizatorul nu este responsabil pentru un Participant care își revendică premiul cu întârziere, în cazul în care un e-mail de la Organizator nu este văzut din orice motiv.

11.2. Organizatorul va depune toate eforturile pentru a se asigura că prezenta Campanie se desfășoară fără probleme tehnice. Organizatorul nu este răspunzător pentru întreruperi ale serviciului din cauza unor probleme tehnice, defecțiuni de sistem sau software, întârzieri sau alte probleme care pot afecta capacitatea participanților de a participa la Campanie sau de a accesa site-ul web. Organizatorul va lua imediat toate măsurile necesare pentru a se asigura că motivul erorii poate fi identificat și rezolvat în cel mai scurt timp posibil.

11.3. Organizatorul își exclude răspunderea pentru oricare dintre așa-numitele atacuri SQL împotriva website-ului sau a serverului pe care rulează website-ul. Organizatorul nu va fi tras la răspundere în cazul în care website-ul sau oricare dintre serverele acestuia suferă atacuri cibernetice care pot determina participanții să primească mesaje eronate de orice fel.

11.4. Organizatorul nu își asumă responsabilitatea, incluzând, dar fără a se limita, pentru:

  • • Pierderea bonului fiscal;
  • • Bonuri fiscale deteriorate, incomplete sau necorespunzătoare din punct de vedere al conținutului;
  • • Lipsa Produselor Participante din magazine;
  • • Înscrierile online care nu conțin toate câmpurile obligatorii;
  • • Eventualele dispute legate de dreptul de proprietate asupra bonurilor fiscale sau conținutului acestora;
  • • Eventualele dispute legate de numărul de telefon înscris în Campanie;
  • • Erorile în datele furnizate de către Participant. Acuratețea datelor de contact nu atrage răspunderea Organizatorului, fiind în responsabilitatea exclusivă a Participanților. Ca atare, Organizatorul nu are nici un fel de obligație în cazul furnizării de catre Participanți a unor date eronate, incomplete sau incorecte care au dus la imposibilitatea identificării Câștigătorului sau înmânării premiului;
  • • Imposibilitatea Câștigătorilor de a intra în posesia premiilor din motive independente de Organizator;
  • • Cazurile în care Castigătorul nu respectă condițiile de validare detaliate în prezentul Regulament;
  • • Situațiile în care numărul de telefon de pe care este realizată înscrierea nu poate fi identificat sau apelat (număr incorect, numărul nu este alocat, este dezactivat, este blocat, nu se află în aria de acoperire etc.) și, ca atare, Organizatorul nu poate contacta Participantul la Campanie;
  • • Întreruperile/disfunctionalitățile neanunțate ale operatorilor telefonici, din cauza aglomerării rețelelor pe perioadele de trafic intens;
  • • Situațiile în care consumatorii achiziționează în perioada Campaniei oricare dintre produsele Organizatorului neparticipante la Campanie;
  • • Organizatorul nu va fi răspunzător pentru niciunul dintre prejudiciile ce ar putea fi suferite de către Câștigător și/sau însoțitorul său în legătură cu premiile câștigate, indiferent de natura acestor prejudicii cu excepția situațiilor expres prevăzute de lege și care ar institui o astfel de răspundere.

11.5. Organizatorul nu răspunde în niciun fel pentru daunele directe sau indirecte care rezultă din înscrierea la Campanie, cu excepția cazului în care acestea se datorează unor acte de neglijență gravă sau unor acte intenționate de care este responsabil Organizatorul.

12. Prelucrarea datelor cu caracter personal

12.1. Informații cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal se vor regăsi în Anexa 1 a prezentului Regulament.

13. Reclamații/Sesizări. Litigii

13.1. Participanții au dreptul de a formula reclamații/sesizări cu privire la această Campanie până la data de 31 Octombrie 2024 inclusiv, la numărul de telefon 021 233 04 05, prin email la adresa consumator@mdlz.com sau prin poștă la adresa Organizatorului din B-dul. Dimitrie Pompeiu, nr. 5-7, Hermes Business Campus, Clădirea C, Secțiunea Nord, etaj 6, București, Sector 2.

13.2. Eventualele sesizări sau reclamații vor cuprinde în mod obligatoriu:

  • (i) nume și prenume, domiciliul/reședința sau număr de telefon/adresa de e-mail, precum și alte date necesare pentru identificarea contestatorului,
  • (ii) prezentarea motivelor de fapt pe care se întemeiază sesizarea/reclamația.

13.3. Organizatorul și Agențiile nu au nicio obligație de a întreține corespondența cu expeditorii unor sesizări/reclamații care sunt în mod vădit nefondate sau excesive, inclusiv din cauza caracterului repetitiv.

13.4. Eventualele litigii apărute între Organizator și Participanți, cu privire la orice aspect legat de desfășurarea Campaniei, se vor soluționa pe cale amiabilă, iar în cazul în care aceasta nu va fi posibilă, litigiile vor fi soluționate de instanțele judecătorești române competente de la sediul Organizatorului.

14. Diverse

14.1. Organizatorul își rezervă dreptul, în orice moment, la discreția sa absolută, de a verifica eligibilitatea oricărui participant (inclusiv vârsta).

14.2. Prin exprimarea consimțământului cerut și oferit prin bifarea căsuței și prin participarea la această Campanie, toți participanții acceptă prezentul Regulament.

14.3. În cazul în care se determină faptul că oricare dintre prezentele clauze este ilegală, invalidă sau inaplicabilă în orice mod, atunci aceasta va fi separată și eliminată din prezentul Regulament, iar celelalte clauze vor rămâne în vigoare cu efecte depline.

15. TAXE ȘI IMPOZITE

15.1. Organizatorul se obligă să calculeze, să rețină, să declare și să vireze impozitul datorat pentru veniturile constând în premiile acordate Câștigătorilor, în conformitate cu prevederile Legii nr. 227/2015 privind Codul Fiscal, cu modificările și completările ulterioare.

15.2. Participanților la Campanie nu le sunt impuse nici un fel de cheltuieli directe sau indirecte suplimentare, cu excepția cheltuielilor normale de desfășurare a Campaniei (achiziția Produselor Participante în vederea participarii la Campanie, contravaloarea accesului la Internet pentru completarea formularului de înscriere în Campanie etc.).

16. ÎNCETAREA/ÎNTRERUPEREA CAMPANIEI. FORȚA MAJORĂ

16.1. Campania poate înceta înainte de împlinirea perioadei stabilite ori poate fi suspendată oricând în baza liberei decizii a Organizatorului, pentru motive independente de voința sa sau în cazul în care intervin evenimente care ar îngreuna în mod semnificativ derularea în condiții optime a Campaniei. Organizatorul va informa în cel mai scurt timp publicul cu privire la întreruperea sau suspendarea Campaniei, prin publicarea pe Site-ul Campaniei sau prin alte mijloace de informare a publicului.

16.2. Forța majoră exonerează de orice răspundere pe Organizator, acesta neputând a fi ținut răspunzător pentru eventualele prejudicii fizice, materiale și/sau morale create Participanților, Câștigătorilor sau oricăror persoane terțe sau participante în organizarea Campaniei, urmare a intervenției cazului de forță majoră.

16.3. În înțelesul prezentului Regulament, forța majoră înseamnă orice eveniment extern care nu poate fi prevăzut, evitat, controlat sau remediat de către Organizator, și care are drept consecință imposibilitatea Organizatorului de a-și îndeplini obligațiile asumate prin Regulament.

16.4. Dacă va invoca forța majoră, Organizatorul va comunica acest aspect Participanților în termen de 5 zile lucrătoare de la apariția cazului de forță majoră, prin mijloace de comunicare disponibile.

ANEXA nr. 1 la Regulamentul Oficial al Campaniei „Hai în Turneu cu 7DAYS” (“Campania”)
- Informatii cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal –

Prezenta Anexă aduce la cunoștința publicului modul în care MONDELEZ ROMANIA S.A. și împuterniciții săi prelucrează datele cu caracter personal ale persoanelor vizate (participanți și câștigători), în conformitate cu legislația aplicabilă.

MONDELEZ ROMANIA S.A. și societățile implicate în organizarea Campaniei se obligă să respecte:

  • • Regulamentul (UE) 2016/679 al Parlamentului European și al Consiliului din 27 aprilie 2016 privind protecția persoanelor fizice în ceea ce privește prelucrarea datelor cu caracter personal și privind libera circulație a acestor date și de abrogare a Directivei 95/46/CE (Regulamentul general privind protecția datelor, în continuare ”GDPR”), aplicabil începând cu 25 mai 2018,
  • • Legea 190/2018 privind măsuri de punere în aplicare a Regulamentului general privind protecția datelor,
  • • Deciziile Autorității Naționale de Supraveghere a Prelucrării Datelor cu Caracter Personal (ANSPDCP).

Participanții la Campanie au, potrivit dispozițiilor legale menționate mai sus, calitatea de persoane vizate.

Prin comunicarea datelor cu caracter personal, în modalitățile indicate în Regulament, participanții și câștigătorii premiilor Campaniei își exprimă acordul expres și neechivoc, ca datele lor cu caracter personal să intre în baza de date a Organizatorului și societăților implicate în vederea validării, anunțării câștigătorilor, atribuirii premiilor și îndeplinirii obligațiilor financiar-contabile și fiscale.

Participanții înțeleg că prelucrarea datelor lor cu caracter personal, în condițiile și în scopul declarat prin Regulament și Anexa nr. 1 la Regulamentul Campaniei, este necesară derulării Campaniei.

1. Date privind operatorul de date cu caracter personal si imputernicitii

In vederea desfasurarii Campaniei, datele cu caracter personal ale participantilor vor fi prelucrate de catre:

  • • Mondelez Romania S.A. cu sediul in Bucuresti, Sector 2, B-dul Dimitrie Pompeiu, nr. 5 - 7, Hermes Business Campus, cladirea C, etaj 6, inregistrata la Registrul Comertului sub nr. J40/6905/2010, avand Codul Unic de inregistrare RO1097530 ("Operatorul"),
  • • prin intermediul DENTSU ROMANIA S.R.L., cu sediul social in str. George Enescu nr. 11-11A, etaj 5, camera 3, sector 1, Bucuresti, Romania, inregistrata la Registrul Comertlui Bucuresti sub nr. J40/20774/2008, avand Codul Unic de inregistrare 2486616, (“ Imputernicit 1”),
  • • dar si prin intermediul MEDIAPOSTE HIT MAIL SA, cu sediul in Siriului, nr 42-46, et 3, sector 1, Bucuresti, inregistrata la Registrul Comertului cu nr. J40/ 8295/ 2000, Cod unic de inregistrare RO13351917, avand numar de notificare la ANSPDCP 298, (“Imputernicit 2”).

Datele de contact ale Operatorului pentru nelamuriri sau exercitarea drepturilor de catre persoanele vizate cu privire la datele cu caracter personal sunt urmatoarele:
Mondelez Romania S.A., adresa: Bucuresti, Sector 2, B-dul Dimitrie Pompeiu, nr. 5-7, Hermes Business Campus, cladirea C, etaj 6, email: MDLZDataProtectionOfficeMEU@mdlz.com.

2. Categorii de date cu caracter personal prelucrate in cadrul Campaniei

In cadrul Campaniei, Operatorul va prelucra, în condițiile stabilite din Regulament, urmatoarele categorii de date cu caracter personal:

Pentru participanti:

  • • Numar de telefon
  • • Adresa de e-mail
  • • Nume și Prenume

Pentru castigatori:

  • • Nume si prenume;
  • • Numar de telefon;
  • • Data nasterii;
  • • Adresa de email;
  • • CNP (pentru castigatorii premiilor cu valoare mai mare de 600 RON);
  • • Voce.

Prin înscrierea și participarea la Campanie, persoana care este desemnată și validată ca și câștigător al unui premiu a cărui valoare depășește 600 Lei, are la cunoștință faptul că trebuie să prezinte Organizatorului/Agențiilor implicate numele și prenumele întocmai cum apar în actul de identitate, precum și CNP-ul, pentru ca Organizatorul să poată respecta obligațiile fiscale impuse de Codul Fiscal, respectiv calcularea, reținerea și plata impozitului pe venit din premiul câștigat. Copia actului de identitate (care conține nume, prenume și CNP) va fi folosită exclusiv în vederea îndeplinirii obligațiilor prevăzute de Codul Fiscal. Refuzul persoanei de a furniza aceste date poate atrage imposibilitatea de a îndeplini obligațiile fiscale care revin Organizatorului și de a acorda premiul.

3. Scopurile prelucrarii

Datele cu caracter personal ale participantilor la Campanie vor fi prelucrate in vederea urmatoarelor scopuri:

  • • Organizarea si desfasurarea campaniei,
  • • Desemnarea si validarea castigatorilor,
  • • Atribuirea premiilor,
    • • Indeplinirea obligatiilor financiar-contabile ale Operatorului,
    • • Solutionarea oricaror plangeri legate de modalitatea de organizare si desfasurare a campaniei, investigarii eventualelor incalcari, realizarea unor raportari specifice, analize, apararii dreptului Organizatorului in instanta si/sau alte proceduri judiciare sau administrative.

Convorbirile telefonice care contin date personale ale participantilor la Campanie vor fi inregistrate pentru a putea fi utilizate ca mijloace de proba în eventualele contestatii in legatura cu procesul de validare a castigatorilor si de inmanare a premiilor oferite în Campanie.

4. Temeiurile juridice ale prelucrarii

  • datele furnizate de participanți și câștigători sunt prelucrate în temeiul executării unui contract. Concret, acceptarea termenilor și condițiilor Regulamentului și participarea la Campanie echivalează cu executarea unui contract;
  • datele furnizate de participanți și câștigători vor fi prelucrate și în temeiul interesului legitim al Operatorului, precum: exercitarea, apărarea drepturilor sau intereselor Operatorului și societăților implicate în Campanie înaintea instanțelor de judecată, a executorilor judecătorești, a notarilor publici, a altor autorități publice sau oricăror organisme publice sau private care soluționează dispute, avocaților etc.;
  • CNP-ul furnizat de câștigători este prelucrat în vederea efectuării formalităților necesare pentru reținerea la sursă și plata impozitelor aferente premiului cu valoare mai mare de 600 Lei. În acest caz, temeiul prelucrării este reprezentat de obligația legală a Organizatorului de îndeplinire a obligațiilor fiscale;
  • publicarea listei câștigătorilor premiilor de către Organizator, este efectuată în temeiul obligației legale a Organizatorului de a publica astfel de liste, potrivit legislației privind organizarea de promoții și concursuri;
  • păstrarea datelor ulterior încheierii Campaniei și înmânarea premiilor câștigătorilor reprezintă o prelucrare în temeiul interesului legitim al Operatorului, pentru a dovedi desfășurarea Campaniei și acordarea premiilor, precum și în temeiul obligațiilor legale aferente legislației financiar-contabile ce impune păstrarea documentelor contabile pentru o anumită perioadă;
  • înregistrarea și stocarea convorbirilor telefonice care conțin date personale ale participanților la Campanie se vor realiza în temeiul interesului legitim al Operatorului constând în dreptul de a preconstitui eventuale dovezi privind modul de comunicare cu participanții pentru procesul de validare și înmânare a premiilor.

5. Destinatarii datelor cu caracter personal

Datele cu caracter personal vor fi dezvaluite catre DENTSU ROMANIA S.R.L, MEDIAPOST HIT MAIL SA, precum si autoritatilor, in cazurile in care Operatorul trebuie sa respecte obligatiile impuse de legislatia in vigoare.

Datele cu caracter personal vor mai putea fi dezvaluite, in masura in care va fi necesar, urmatoarelor categorii de terti:

  • • societati care furnizeaza produse si servicii companiilor implicate in Campanie, in legatura cu organizarea si desfasurarea Campaniei, precum: furnizori de sisteme IT, furnizori de asistenta aferenti si furnizori de sisteme de stocare in sistem cloud (pentru realizare copii de urgenta, stocare suplimentara, recuperare in caz de dezastru etc.);
  • • entitati implicate in diferite stagii sau situatii ale Campaniei si pentru care este necesara furnizarea acestor informatii, ca de exemplu: avocati, notari, experti externi, auditori, contabili etc.;
  • • companiile de curierat si curierii implicati in livrarea premiilor catre Castigatori.

Terții cărora le sunt transmise sau puse la dispoziție datele personale ale Participanților și Câștigatorilor, conform celor prevăzute mai sus, sunt limitați, atât prin lege cât și prin contract, în ceea ce privește modul de utilizare a datelor.

6. Perioada de stocare a datelor cu caracter personal

Datele cu caracter personal ale Participantilor necastigatori vor fi stocate timp de maxim 60 de zile de la incheierea Campaniei cu excepția celor 10 rezerve ale premiului “Bilet UNTOLD DUBAI pentru 2 persoane”, care vor fi stocate timp de 120 zile de la incheierea Campaniei.
Datele cu caracter personal ale castigatorilor premiilor cu valoare mai mica de 600 lei vor fi stocate atat cat este necesar pentru indeplinirea scopurilor pentru care au fost colectate, cu respectarea procedurilor interne privind retentia datelor, inclusiv a regulilor de arhivare aplicabile, dar nu mai mult de 3 ani de la data colectarii acestora.
Datele cu caracter personal ale castigatorilor premiilor cu valoare mai mare de 600 lei vor fi stocate conform prevederilor legale aplicabile in materie financiar-contabila, respectiv 5 (cinci) ani de la data incheierii exercitiului financiar in care a avut loc plata impozitului din premii.
Convorbirile telefonice care contin date personale ale participantilor la Campanie vor fi stocate atat cat este necesar pentru indeplinirea scopurilor pentru care au fost colectate, cu respectarea procedurilor interne privind retentia datelor, dar nu mai mult de 3 ani de la data colectarii acestora.
La expirarea perioadei de stocare a datelor cu caracter personal, Operatorul va sterge/distruge aceste date de pe mijloacele de prelucrare si stocare, impunand Imputernicitilor și Subîmputerniciților obligatii similare.

7. Drepturile persoanelor vizate

În vederea asigurării unei prelucrări echitabile și transparente, Operatorul informează Participanții cu privire la drepturile de care aceștia beneficiază, în calitate de persoane vizate, conform prevederilor legale aplicabile:

  • • dreptul la informare;
  • • dreptul de retragere a consimțământului cu privire la prelucrare, în orice moment, atunci când prelucrarea se întemeiaza pe consimțământ, fără ca aceasta să afecteze legalitatea prelucrării efectuate pe baza consimțămantului înainte de retragerea acestuia;
  • • dreptul de a solicita accesul la datele cu caracter personal;
  • • dreptul de a solicita rectificarea datelor cu caracter personal;
  • • dreptul de a solicita ștergerea datelor cu caracter personal
  • • dreptul la restricționarea prelucrării;
  • • dreptul de a se opune prelucrării, în condițiile prevăzute de lege;
  • • dreptul la portabilitate a datelor;
  • • dreptul de a depune o plângere în fața Autorității Naționale de Supraveghere a Prelucrării Datelor cu Caracter Personal.

Participanții își pot exercita drepturile menționale printr-o cerere adresată Operatorului la adresele indicate la Secțiunea I din prezenta anexa, precum și la adresa de email MDLZDataProtectionOfficeMEU@mdlz.com.

Termenul de răspuns la solicitările Participanților este de 30 de zile, termen ce poate fi prelungit cu o perioadă suplimentară de 60 de zile în cazul unor motive specifice ce implică anumite cerințe legale sau care sunt date de complexitatea cererii.

În anumite cazuri, accesul la toate sau la o parte a datelor personale poate fi restricționat din cauza unor cerințe legale, această situație (de acces restricționat sau chiar refuz) urmând a fi comunicată.

În situația în care o persoană nu poate fi identificată în baza elementelor de identificare furnizare, i se vor solicita informații suplimentare. Dacă persoană refuza oferirea de informații suplimentare sau le oferă însă sunt în continuare insuficiente pentru identificare, răspunsul poate fi de a nu da curs solicitării persoanei în cauză.

8. Protectia datelor cu caracter personal apartinand minorilor

Intrucat la Campanie pot participa exclusiv persoanele fizice cu varsta de minim 18 ani la data inceperii Campaniei, nu vor fi prelucrate date apartinand persoanelor cu varsta mai mica de 18 ani. In situatia in care Operatorul/ un Imputernicit primeste date cu caracter personal apartinand persoanelor cu varsta mai mica de 18 ani, aceste date vor fi imediat sterse/ distruse de pe mijlocele de prelucrare si stocare ale Operatorului/ Imputernicitului. In cazul in care un parinte sau un titular al autoritatii parintesti notifica prelucrarea unor date cu caracter personal apartinand unor persoane cu varsta mai mica de 18 ani, Operatorul sau Împuterniciții/Subîmputerniciții vor sterge/ distruge imediat aceste date de pe mijlocele de prelucrare si stocare.

9. Securitatea datelor cu caracter personal

Operatorul se obliga sa implementeze masuri tehnice si organizatorice adecvate in vederea asigurarii unui nivel de securitate corespunzator datelor cu caracter personal apartinand participantilor la Campanie. Operatorul se obliga sa impuna Imputernicitului obligatii similare. La evaluarea nivelului adecvat de securitate se va tine seama in special de riscurile prezentate de prelucrarea datelor cu caracter personal, generate in special, in mod accidental sau ilegal, de distrugerea, pierderea, modificarea, divulgarea neautorizata sau accesul neautorizat la datele cu caracter personal transmise, stocate sau prelucrate.

10. Modificarea informarii privind prelucrarea datelor cu caracter personal

Operatorul are dreptul de a modifica prezenta Anexa la Regulament oricand pe durata desfasurarii Campaniei, numai in cazul in care se descopera masuri mai eficiente pentru protejarea si securizarea datelor cu caracter personal ale persoanelor vizate si fara a afecta drepturile si libertatile persoanelor vizate. Orice astfel de modificare va fi publicata pe site-ul Operatorului si/ sau al Campaniei, respectiv va fi adusa la cunostinta Participantilor prin aceleasi mijloace prin care au fost incunostintate cu privire la Regulament.

11. Alte prevederi

In masura in care in cadrul campaniei, Participantii dezvaluie date cu caracter personal apartinand unor terte persoane, participantii vor confirma în scris ca au informat aceste persoane cu privire la modul in care datele lor cu caracter personal vor fi prelucrate şi folosite, respectiv in scopul desfaşurarii Campaniei şi vor face dovada faptului ca au obtinut acordul persoanelor respective pentru aceasta operatiune. In acest sens, Participantii au obligatia de a informa aceste persoane cu privire la continutul prezentei sectiuni.

În cazul în care Participanții nu vor face dovada acordului terțelor persoane de prelucrare a datelor personale, orice astfel de date dezvăluite către Operator sau Împuterniciți, vor fi șterse/distruse în cel mai scurt timp posibil.

Datele personale ale participantilor la Campanie vor fi prelucrate in conformitate cu legislatia aplicabila in domeniul protectiei datelor cu caracter personal, in mod particular in conformitate cu prevederile Regulamentului nr. 679/2016 privind protectia persoanelor fizice in ceea ce priveste prelucrarea datelor cu caracter personal si privind libera circulatie a acestor date.

Anexa nr. 2 la Regulamentul Oficial al Campaniei „Hai în Turneu cu 7DAYS” (“Campania”)
- Produse participante -

Denumire produs
7DAYS Croasant cu umplutură cu cacao 60G
7DAYS Croasant cu cremă cu gust de vin spumant 60G
7DAYS Croasant cu cremă cu caise 60G
7DAYS Double Croasant cu cremă cu cacao & cremă cu aromă de vanilie 60G
7DAYS Double Croasant cu cremă cu aromă de vanilie & cremă cu vișine 60G
7DAYS Choco Croissant cu umplutură de cacao, învelit în ciocolată cu lapte 60G
7DAYS Choco Croissant cu umplutură cu aromă de vanilie, învelit în ciocolată cu lapte 60G
7DAYS Croasant cu bucățele de ciocolată 70G
7DAYS Max Croasant cu umplutură cu cacao 80G
7DAYS Max Croasant cu cremă cu gust de vin spumant 80G
7DAYS Max Croasant cu cremă cu fructe de pădure 80G
7DAYS Max Croasant cu cremă de alune de pădure 80G
7DAYS Max Croasant cu cremă cu arahide & cremă cu cacao 80G
7DAYS Double Max Croasant cu cremă cu cacao & cremă cu aromă de vaniliee 80G
7DAYS Double Max Croasant cu cremă cu aromă de vanilie & cremă cu vișine 80G
7DAYS Double Max Croasant cu cremă cu cacao & cremă cu cocos 80G
7DAYS Double Max Croasant cu cremă cu aromă de vanilie & cremă cu căpșune 80G
7DAYS Max Cream & Cookies Croasant cu cremă cu alune de pădure și bucățele de biscuiți 80G
7DAYS Max Cream & Cookies Croasant cu cremă cu aromă de vanilie și bucățele de biscuiți 80G
7DAYS Croasant cu umplutură cu cacao 3x80G Pachet pentru familie
7DAYS Double Max Croasant Croasant cu cremă cu cacao & cremă cu aromă de vanilie 3x80G Pachet pentru familie
7DAYS Super Max Croasant cu umplutură cu cacao 110G
7DAYS Double Super Max Croasant cu cremă cu cacao & cremă cu aromă de vanilie 110G
7DAYS Home Croasant cu umplutură cu cacao 300G
7DAYS Mini croissants cu umplutură cu cacao 60G
7DAYS Mini croissants double cu umplutură cu cacao și umplutură cu aromă de vanilie 60G
7DAYS Mini croissants double cu umplutură cu aromă de vanilie și umplutură de vișine 60G
7DAYS Mini croissants cu umplutură cu cacao 185G
7DAYS Mini croissants cu umplutură cu vin spumant 185G
7DAYS Mini croissants double cu umplutură cu cacao și umplutură cu aromă de vanilie 185G
7DAYS Mini croissants double cu umplutură cu aromă de vanilie și umplutură de vișine 185G
7DAYS Borseto cu umplutură de fructe de pădure 80G
7DAYS Borseto cu umplutură de mere și scorțișoară 80G
7DAYS BAKE ROLLS SARE 80G
7DAYS BAKE ROLLS PIZZA 80G
7DAYS BAKE ROLLS USTUROI 80G
7DAYS BAKE ROLLS SMÂNTÂNĂ ȘI CEAPĂ 80G
7DAYS BAKE ROLLS ROȘII, MĂSLINE ȘI OREGANO 80G
7DAYS BAKE ROLLS AROME DE CIUPERCI ŞI SMÂNTÂNĂ 80G
7DAYS BAKE ROLLS PIZZA 150G
7DAYS BAKE ROLLS USTUROI 150G